06 september 2008

Tjernobyl

Det var en gång två män som gick i skogen, efter ett tag fick de syn på tre fåglar. Den ena sa till den andre:
- Du dom där kan jag skjuta.
- Jo men det kan jag med. Sade den andra.
- Jo men jag kan skjuta ner dom med bara ett skott.
- Nej, det går inte. Sade den andre.
Då tog han fram ett gevär och skött ett skott och alla tre fåglarna ramlade ner. Den andre frågade fundersamt hur det gick till. Och han svarade:
- Jo namnet mitt är Bill, Buffalo Bill.
- Jaha, men det förklarar ju allt, sade den andre, och de gick vidare. Snart kom de till en stad där de fick syn på tre brudar. Och då sa den andre till Buffalo:
- Du dom där kan jag sätta på.
- Jo men det kan jag med. Sade Buffalo.
- Jo med jag kan ta alla tre på en gång.
- Nej, det är omöjligt! sade Buffalo.
då drog den andre ner byxorna där det hängde tre könsorgan.
- Va fan! Sade Buffalo. hur gick det till?
- Jo namnet mitt är också Bill "Tjernobyl".

Inga kommentarer: