19 augusti 2008

Fallskärmsjägarna

En ung man hade rykt in hos fallskärmsjägarna. Han gick igenom standarutbildningen som innebar hopp för allt högre hinder, bara för att lära sig landa rätt. Till slut var det dax för första hoppet från ett plan. Nästa dagen ringde han hem till sin pappa för att berätta nyheten.
- Så du hoppade? frågade pappan
-Låt mig ta allt från början. Vi åkte upp med planet, och sereganten öppnade dörren och frågade efter frivilliga. Cirka 10 stycken reste sig upp och hoppade ut.
-Var det då du hoppade? frågade pappan
-Inte riktigt då. Sereganten började att ta tag den ena efter den andra och kastade ut dem genom dörren.
-Var det då du hoppade? frågade pappan
- Jag kommer till det. När alla andra hade hoppat, och jag var den soldaten kvar så sa jag till sereganten att jag var för rädd att hoppa. Han sa till mig att hoppa eller så spöa upp mig.
-Så du hoppade? frågade pappan
-Inte då. Han försökte att knuffa ut mig från planet, men jag tog tag i dörren och vägrade att hoppa. Till slut kallade han på majoren. Majoren är en stor snubbe på 2 m och väger 120 kg muskler. han sa till mig:
- Grabben, ska du hoppa eller inte?
Jag sa:
- Nej, jag är alldelse för rädd
- Så majoren drog ner blixtlåset och tog ut sin penis. Jag lovar, den var 30 cm och grov som ett basebollträ. Han sa:
-Grabben, antingen hoppar du eller så stoppar jag upp den här lilla saken i häcken på dig!
-Hoppade du? frågade pappan
-Ja, till en början!

Inga kommentarer: